Vragen

Hoe kan ik gebruik maken van zaalagenda.nl?

U kunt zich aanmelden door boven in de menu balk op “Probeer gratis” te klikken. U dient uw bedrijfsnaam of instellingsnaam op te geven. Met deze naam verwijst u naar de eigen agenda. Daarnaast dient u uw eigen e-mailadres in te vullen. Hiermee logt u later in. Na het aanmelden ontvangt u een e-mail waarin een link is opgenomen. U dient uw account te activeren via deze link in de e-mail. Zodra u dit heeft gedaan kunt u beginnen met uw eigen zaalagenda.

U vindt zaalagenda altijd door uw bedrijfsnaam/instellingsnaam in te typen en dan .zaalagenda.nl. Bijvoorbeeld ‘Pioen Partners’ wordt pioenpartners.zaalagenda.nl

Welke systeemeisen gelden voor het gebruik van zaalagenda?

Zaalagenda werkt vanaf de PC met de meeste browsers (IE 7 of hoger, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Apple Safari). Daarnaast kunt u op uw tablet of telefoon gebruik maken van de webapp. Zo is uw aanvraagformulier te vinden via ‘bedrijfsnaam’.zaalagenda.nl/aanvraag. Bij ‘bedrijfsnaam’ dient uw bedrijfsnaam ingevuld te worden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten wat nu?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten dient u naar uw eigen zaalagenda te gaan. In het inlog scherm dient u uw e-mailadres in te vullen en vervolgens op wachtwoord vergeten te drukken. U ontvangt dan per e-mail een nieuw wachtwoord.

Hoe lang is zaalagenda.nl gratis?

U kunt 30 dagen gratis gebruik maken van alle functies die Zaalagenda.nl biedt.

Wanneer u verder wilt gaan dient u de betalingsgegevens in te vullen via beheer. Het abonnement begint pas nadat deze gegevens zijn ingevuld. Zijn deze gegevens niet ingevuld dan verloopt het proefabonnement vanzelf.

Mijn agenda is online niet meer zichtbaar, hoe komt dat?

Het kan zijn dat uw gratis probeer periode van 30 dagen is verstreken. Ook kan het zijn dat wij uw betaling niet hebben ontvangen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen komt uw agenda weer online.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden kunt u hier downloaden. Heeft u op- of aanmerkingen op onze voorwaarden dan horen wij dat graag. U kunt een contact formulier invullen op de pagina “Contact”.

Waar kan een aanvraag via de website worden gemaakt?

U kunt uw relaties via uw eigen website een aanvraag laten doen voor een zaalreservering. Wanneer u gaat naar ‘bedrijfsnaam’.zaalagenda.nl/aanvraag komt u in het aanvraagscherm terecht. Bij ‘bedrijfsnaam’ dient uw eigen bedrijfsnaam ingevuld te worden.

Wanneer u met een mobiel of tablet naar dit adres gaat of naar ‘bedrijfsnaam’.zaalagenda.nl gaat komt u ook terecht bij het aanvraagscherm. Via de browser op uw PC kunt u hier terecht komen via ‘bedrijfsnaam’.zaalagenda.nl/mobiel.

Hoe kan mijn personeel zijn beschikbaarheid bijwerken?

Ga met een mobiel of tablet gaan naar ‘bedrijfsnaam’.zaalagenda.nl/personeel. Hier dient de medewerker in te loggen met de eigen e-mailadres en wachtwoord. De eerste keer kan het wachtwoord worden opgevraagd via ‘wachtwoord vergeten’.
Via de PC kan dit ook door naar ‘bedrijfsnaam’.zaalagenda.nl/personeel te gaan.

Wanneer u via de mobiel of tablet gaat naar ‘bedrijfsnaam’.zaalagenda.nl komt u in het menu terecht. Hier kunt u ‘Personeelsplanning’ kiezen.


Hoe kan ik zaalagenda op mijn tablet draaien?

Zaalagenda kan worden gebruikt op een tablet. Hiervoor zal een alternatieve browser geïnstalleerd moeten worden welke Flash ondersteunt.
iPad:
Zaalagenda kan draaien op een iPad door gebruik te maken van een alternatieve browser. Er zijn een aantal beschikbaar. Wij raden aan gebruik te maken van
Photon Browser of Puffin.

Android tablet:
Zaalagenda kan op een Android tablet draaien door gebruik te maken van een alternatieve browser. Er zijn een aantal beschikbaar. Wij raden aan gebruik te maken van
Photon Browser of Puffin.