N

ruim 20 jaar ervaring

N

100% Nederlands

N

Persoonlijke ondersteuning

Automatische e-mails

Het is nu mogelijk automatische e-mails in te stellen. Bijvoorbeeld een mail sturen een dag voordat de offerte verloopt of 2 dagen voor een reservering. Zo kunt u bijvoorbeeld:
• een dag van tevoren een reminder sturen over de komende reservering met handige informatie
• na afloop van een reservering een enquête toesturen
• een reminder sturen wanneer een optie dreigt te verlopen
• een aantal dagen voor het verlopen van een offerte een reminder sturen
• bij een nieuwe of gewijzigde reservering automatisch een bericht versturen

Overige nieuws

Servicekosten instellen

Berekent u servicekosten voor uw reserveringen? Dan kunt u lezen wat u kunt doen om dit in te stellen zodat de servicekosten automatisch worden toegekend bij een reservering en daarmee in de facturatie. Het instellen van de servicekosten bestaat uit twee stappen....

Lees meer

Openingstijden op één plek instellen

De openingstijden kunnen nu vanaf één plek worden ingesteld. Hierbij kan op locatienivo de openingstijden worden ingevuld.  De openingstijden kunnen via de bedrijfsinrichting worden ingesteld. Wanneer een bepaalde zaal afwijkende openingstijden heeft kunt u dit direct...

Lees meer

Locatie maximum aantal personen

Heeft u te maken met een beperking van het aantal aanwezig personen vanwege Covid-19? Het is nu mogelijk om naast een maximum per zaal ook een maximum per locatie in te stellen. Wanneer het maximum aantal personen bij de locatie is ingesteld zal bij het vastleggen of...

Lees meer